نقص در ترمزها؛ با یدک‌کش تماس بگیرید

یکی دیگر از انواع نواقصی که در صورت رخ دادن آن حتماً نیاز است تا با یک یدک‌کش تماس بگیرید، مشکل در ترمزها است. ادامه راندن با خودرویی که در بخش ترمزها دچار مشکل شده است یک ریسک بزرگ است. پس حتیی برای رسیدن تا نزدیک‌ترین تعمیرگاه نیز، سعی کنید از یک خودروبر کمک بگیرید. ما در این یادداشت برخی از نشانه‌های خرابی ترمز را برای شما تشریح خواهیم کرد تا در صورت مشاهده هر موردی، خودرو را متوقف کرده و با یدک‌کش برای حمل خودرو تماس بگیرید. گاهی شاید زمان بیشتری صرف کنید، هزینه بیشتری بپردازید اما رانندگی با خودرویی که در بخش ترمز نقص فنی دارد، انتخاب پر خطری است.
یدک کش
در این موارد بهتر است در مورد جان و مال خود ریسک نکنید و یک خودروبر خبر کنید
صداهای نامناسب هیچ چیز به قدر تغییر در صدای ترمز نمی‌تواند نشانه محکمی باشد. معمولاً این موضوع در ترمز‌های دسکی مشهودتر است. اگر صدای غیرعادی در هنگام ترمز کردن یا حتی ادامه راندن شنیدید، احتمالاً بخش ترمزها دچار آسیب شده یا در حال آسیب دیدن است. پس بهتر است از ادامه حرکت اجتناب کرده و با یک خودروبر برای حمل خودروی خود تماس بگیرید.

بازی مداوم پدال ترمز؛ یدک‌کش خبر کنید

لرزش و پالس‌های مداوم در پدال ترمز یکی از نشانه‌های وجود نقص فنی در بخش ترمز است. اگر در هنگام رانندگی متوجه ضربات غیرعادی و تکانه‌های پدال ترمز شدید، متوقف کردن خودرو انتخاب خوبی است. اگر مطمئن شدید که این نشانه یک نقص در بخش ترمز است، ادامه مسیر را با امداد خودرو سپری کنید. بوی سوختگی در اطراف لاستیک اگر پس از بازرسی و بررسی فضای اطراف چرخ‌ها متوجه بوی سوختگی شدید ولی این مربوط به خود تایر نبود، احتمالاً اختلال خاصی در دیسک‌ها یا سایر سیستم چرخ‌ها رخ داده است. قدری منتظر بمانید، اگر این بو همچنان ادامه داشت احتمالاً با یک نقص جدی روبرو هستید، پس ریسک نکرده و با یدک‌کش تماس بگیرید. شماره امداد خودرو و یدک کش 09100039904
5/5