ماشین استارت نمی‌خورد؛ از یدک‌کش کمک بگیرید (2)

در ادامه یادداشت دیگری که با همین موضوع به نظر شما همراهان گرامی رساندیم، در این یادداشت قصد داریم تا برخی مشکلات دیگر در این زمینه را بررسی کنیم. بیش از آغاز شمارش علل دیگر استارت نخوردن ماشین باید گفت که تعیین اینکه خودروی شما دقیقاً بخاطر کدام‌کی از علل دچار مشکل شده و استارت نمی‌خورد، امری تخصصی در حیطه دانش یک تعمیرکار است، ما فقط به عنوان تیمی با تجربه در عرصه یدک‌کشی برخی علل رایج را گوشزد کرده و پیشنهاد می‌کنیم تا عیب‌یابی نهایی را به پس از انتقال به تعمیرگاه موکول کنید.

یدک کش
خودروبرها در موقعیت‌های مختلفی یاری‌رسان شما خواهند بود

مشکل در انتقال سوخت موتور

در کنار مشکلاتی که انتقال پیدا نکردن برق می‌تواند ایجاد کند، چنانچه سوخت نیز به شکل مناسبی به موتور نرسد، ماشین استارت نمی‌خورد و شما برای حمل خودرو به یدک‌کش و خودروبر نیاز خواهید داشت. اینکه چرا سوخت به موتور نمی‌رسد علل مختلفی دارد. پمپ بنزین که وظیفه پمپاژ بنزین از باک تا موتور را دارد، مشکل در قطع‌کن بنزین، مشکل در سنسور موقعیت یا پر شدن صافی بنزین علل شایعی هستند که می‌توانند باعث استارت نخوردن خودروی شما شوند. در هر حال با کمک گرفتن از یک یدک‌کش خبره، می‌توان با مشکل ایجاد شده روبرو و خودرو را به تعمیرگاه انتقال داد.

تسمه تایم؛ کمک گرفتن از یدک‌کش الزامی است!

ممکن است در حین استارت زدن به علل مختلفی تسمه‌تایم پاره شود. پاره شدن تسمه تایم اتفاق خطرناکی است اگر به درستی با آن مواجه نشوید. مهم‌ترین نکته اجتناب از تلاش برای روشن کردن ماشین با هل دادن است. این کار می‌تواند باعث ایجاد صدمات سنگین به موتور شده و هزینه‌های سنگینی برای شما به همراه داشته باشد. پس حمل خودرو با خودروبر راه‌حل مطمئن‌تری است.

اختلال در سوئیچ اینرسی این سوئیچ که وظیفه دارد در هنگام تصادفات شدید، به منظور جلوگیری از ایجاد آتش‌سوز و انفجار، جریان سوخت به موتور را قطع کند، گاهاً دچار مشکل خواهد شد. مشکل در این سوئیچ در عمل باعث می‌شود خودرو استارت نخورده و روشن نشود.

امتیاز دهید