ماشین استارت نمی‌خورد؛ از یدک‌کش کمک بگیرید

استارت نخوردن ماشین در آغاز یک روز پر مشغله کاری یک اتفاق ناگوار برای هر کسی است. در حالی که نیاز دارید به سرعت ماشین خود را حرکت داده و به سر کار بروید یا فرزندان خود را به مدرسه برسانید، درگیر شدن با چنین مشکلی بشدت تلخ است. خب اجازه دهید تا بررسی اجمالی در مورد علل وقوع چنین اتفاقی داشته باشیم. در چنین شرایطی، اطلاع نسبی از علت وقوع مشکل و کمک گرفتن از یدک‌کش برای حمل خودرو دو مقوله کلیدی هستند.

خودروبر
خودروبرها کاربرد وسیعی دارند

خرابی باتری

این می‌تواند یک خبر خوب باشد! این که خودروی شما به خاطر خرابی باتری استارت نخورد، احتمالاً بهترین صورت این اتفاق بد باشد. خرابی باتری اما خودش علل مختلفی دارد؛ هم باتری می‌تواند به علت بالا رفتن عمرش دچار ضعف و در نهایت خرابی شود و هم برخی نقص‌های جزئی باعث شارژ نشدن به‌موقع باتری شود. در هر حال استفاده از یدک‌کش انتخاب خوب و سریعی برای بردن ماشین به تعمیرگاه باشد. اگر یک صبح پر مشغله دارید به تیم ما اعتماد کنید و بدون اتلاف وقت ماشین را با یدک‌کش یا خودروبر به مقصد مدنظر بفرستید؛ حتی بدون حضور خودتان خودروبر وظیفه جمل خودرو را انجام می‌دهد.

خرابی در انتقال برق به موتور؛ نیاز به یدک‌کش برای انتقال

گاهی باتری کاملاً سالم است اما برق آنچنان که باید و شاید به موتور و سیلندرها نرسیده و ماشین استارت نمی‌خورد. مشکل در انتقال برق می‌تواند ناشی از نواقص مختلفی باشد مثل نقص در کویل، وایر یا حتی خود شمع در بسیاری مواقع فرآیند عیب‌یابی و انجام تعمیرات در خود محل ممکن نیست و به جای انجام کارهایی مثل باتری به باتری کردن نیاز است تا برای حمل خودرو به یدک‌کش اعتماد کنید.

مشکلات مختلفی در سنسورها و ECU ECU به عنوان واحد پردازش، نقش بسیار مهمی در عملکرد خودرو دارد. چنانچه سنسور یا قطعه کنترلی خاصی در ماشین دچار مشکل شود، ممکن است نتوانید ماشین را روشن کنید. به طور مثال اگر فشنگی آب درست عمل نکرده و دمای آب را به درستی به ECU منتقل نکند، ماشین درست استارت نخورده و روشن نخواهد شد. در این موارد با توجه به نیاز به دستگاه دیاگ و پیچیده بودن فرآیند بررسی خودرو، بهتر است تا با یدک‌کش آن را به تعمیرگاه انتقال دهید.

امتیاز دهید