خودرو بزودی آتش می‌گیرد با یدک‌کش تماس بگیرید!

واقعیت این است که با دیدن برخی علائم باید به سرعت وارد عمل شده، خودرو را خاموش کنید و از ادامه کار با آن اجتناب کنید. پس از رعایت اصول ایمنی، نکته دیگری که اهمیت دارد، تماس سریع با یک یدک‌کش با خدمات ممتاز است. اگر نسبت به این علائم بی‌توجه باشید تا به رانندگی با ماشین ادامه دهید، اینکه ماشین به آتش‌سوزی دچار شود احتمال بالایی دارد پس باید شرایط را جدی بگیرید و ادامه مسیر ماشین تا تعمیرگاه را با خودروبر و یدک‌کش سپری کنید. در چنین مواردی یک یدک‌کش خودروبر برای حمل خودرو می‌تواند در نقش ناجی خودروی شما ظاهر شود.

یدک کش
پیش از آنکه نقص فنی موجب اسیب جدی شود به آن رسیدگی کنید

آسیب دیدن پشت هم فیوزها؛ از یدک‌کش کمک بگیرید

اگر در حین بررسی وضعیت خودرو متوجه خرابی سریع و متوالی فیوزها شدید، یعنی پای یک مشکل در سیستم برق ماشین در میان است و باید بشدت مراقب باشید. با رعایت نکات ایمنی و با دقت بست باتری را جدا کرده و منتظر رسیدن یدک‌کش بمانید. برق خودرو یکی از آن سیستم‌هایی است که در صورت نقص جدی می‌تواند در کسری از ثانیه ماشین را به آتش بکشد.

راه افتادن روغن یا سایر مایعات از زیر ماشین

این یکی دیگر از نشانه‌هایی است که پس از مشاهده باید به سرعت خودرو را خاموش کنید، بست باتری را جدا کرده و از آن فاصله بگیرید تا امکان انتقال آن به تعمیرگاه فراهم شود. در برخی موارد نیاز است تا پیش از رسیدن یدک‌کش برخی موارد را چک کنید؛ برای اطلاع از این موارد تا پیش از رسیدن یدک‌کش و فرآیند حمل خودرو ، تلاش کنید تا با نمایندگی‌های مجاز ارتباط گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

صداهای بلند و غیر عادی از اگزوز خودرو

اگزوز همان‌جایی است که صدای موتور ماشین را به گوش شما می‌رساند، پس با این وجود باید صداهای آن را جدی بگیرید. در مجموع اگر متوجه صدای غیرعادی از موتور شدید، روشن کردن مجدد و ادامه مسیر با آن اصلاً ایده خوبی نیست. حتماً سعی کنید از یدک‌کش برای حمل خودرو تا تعمیرگاه استفاده کنید.

امتیاز دهید