آشنایی با شرایط لازم جهت حمل خودرو با قطار یا کشتی

حمل خودرو با قطار یا کشتی راحت ترین روش برای مسافرت هایی در مسافت طولانی است. مسافت و مصرف سوخت زیاد از اصلی ترین عناصری هستند که منجر به حمل خودرو با قطار یا کشتی می شوند.

حمل خودرو سریع ترین و ارزان ترین راه تحویل خودرو

شرکت های بزرگی در زمینه حمل و نقل خودرو فعالیت دارند. اما در چه مواردی نیاز به این شرکت ها و خدمات حمل خودرو نیاز می شود؟ برای برخی افراد مسافرت با ماشین هم سنگین و هم هزینه بردار است. اما این امکان وجود دارد که آن ها با قطار یا با هر وسیله ی دیگری به مقصد بروند و ماشین خود را به وسیله ی قطارهای باری در مقصد تحویل بگیرند. اما همیشه مسافرت عامل اصلی محسوب نمی شود. این امکان وجود دارد که شخصی ماشین و یا تعدادی اتومبیل را سفارش داده باشد؛ حال در شهر خودش منتظر تحویل گرفتن آن ها باشد. این اتومبیل ها از مبدأ تا مقصد به واسطه کامیون ها و یا تریلرهای بزرگ با ایمن ترین تجهیزات حمل می شوند.

شرایط لازم جهت حمل خودرو با قطار یا کشتی

حمل خودرو با قطار

برای حمل اتومبیل با قطار یا کشتی بایستی قوانین زیر را رعایت کنید:

•در صورتی که می خواهید به شهری دورتر از محل سکونت تان مسافرت کنید بایستی بلیطی جداگانه را برای حمل خودرو بگیرید.

• حتماً تا دو ساعت قبل از حرکت قطار بلیط را رزرو نمایید. ماشین خود را بایستی به انبار یا واگن حمل و نقل در ایستگاه قطار برسانید. اما بایستی فرد درخواست دهنده از قوانین حمل و نقل آگاه باشد.

•در هنگام حمل اتومبیل این سؤال پیش می آید که آیا امکان اینکه در داخل ماشین و یا صندوق عقب آن وسیله ایی قرار داد وجود دارد؟ قوانینی درباره‌ی تحمل وزن وسیله ی نقلیه وجود دارد که باید از آن ها پیروی کرد. • بنابراین حمل اتومبیل چه با خودرو و چه با کشتی شامل این قوانین می شود. علاوه بر این هرچه وزن وسیله ی نقلیه بیشتر باشد هزینه‌ی حمل نیز بالاتر می رود. اما هزینه‌ی حمل خودرو با کشتی بیشتر از هزینه‌ی حمل خودرو با قطار است. اگر عجله دارید که ماشین تان زودتر به مقصد برسد بایستی گزینه‌ی دیگری مانند حمل ماشین با کامیون یا هجده چرخ را در نظر داشته باشید. چرا که حمل اتومبیل با قطار باری بسته به مسافت دو هفته و یا بیشتر طول می کشد.

امتیاز دهید