آشنایی با خودرو بر تهران

خودروبر تهران

درباره خودروبر تهران و قابلیت های آن چه می دانید؟ در شهر بزرگی همچون تهران ارائه خدمات امداد خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن از اهمیت بالایی برخوردار است. خرابی خودرو می تواند باعث اختلال در کارهای روزمره و سفرهای افراد شود و تمامی صاحبان خودرو با مشاهده خرابی نسبت به تعمیر آن اقدام می کنند. خودروبر تهران با داشتن انواع امکانات حمل و نقل در سراسر شهر تهران فعالیت می کند. برای آشنایی بیشتر با چگونگی عملکرد این خودروبرها با ما همراه باشید.

آشنایی با خودروبر تهران

خودروبر تهران انواع سرویس های تعمیر و حمل و نقل خودرو را سراسر شهر تهران انجام می دهند. خودروبرها با داشتن چندین کامیون ، یدک کش، نیسان جرثقیل و … امکان جابجایی انواع خودروی های معمولی و شاسی بلند را دارند. تعرفه ای که این خودرو برها اعمال می کنند با توجه به نوع خودرو و نوع خودروی حمل شونده، مسافت حمل و … تعین می شود.

ایمنی استفاده از خودرو برها  کاملاً تضمین شده است و تمامی خودرو کاملاً برای حمل و نقل انواع خودروها طراحی شده اند. رانندگان این خودروها دانش کافی در خصوص عیب یابی و تعمیر خودرو را دارند و در بیشتر موارد خودرو را تعمیر می کنند تا از هزینه های اضافی حمل و نقل و استهلاک آن خودداری شود. این خودرو برها برای مواردی که موتور خودرو قفل شود و یا ماشین روشن نشود و یا شکستگی گیربکس و پارگی تسمه تایم و …. خودرو را به تعمیرگاه انتقال می دهند.

چگونگی عملکرد خودروبر تهران

با توجه به اینکه خرابی خودرو در هر زمان و مکانی که باشد نیازمند تعمیر فوری است. خودروبر تهران با داشتن کادری حرفه ای فعالیت می کنند. برای جابجایی های داخل شهری از خودرو بر های تکی استفاده می کنند. به صورت کلی چه خودروهای نو و بدون کارکرد  و چه خودروهای آسیب دیده باید توسط خودروبرها جابجا شوند. بسیاری از خودروبر ها توانایی جابجایی چندین خودرو را به صورت یکجا دارند.

جهت هماهنگی خودروبر برای جابجایی با شماره 09100039904 تماس بگیرید.

امتیاز دهید