آشنایی با خدمات خودروهای یدک کش

ماشین های یدک کش از جمله وانت و جرثقیل دارای سطح ایمنی بالایی هستند. علاوه بر این در هنگام یدک کش کردن اتومبیل ها تمامی قوانین و شرایط حفظ ایمنی را رعایت می کنند.

چه خودروهایی توانایی یدک کش کردن ماشین ها را دارند؟

برای جابجایی و یدک کش کردن خودروها از چند نوع ماشین در اندازه های متفاوت استفاده می شود. ماشین هایی که دارای اندازه‌ی نسبتاً کوچک تر هستند و نیاز به یدک کش دارند توسط خودروهایی مانند وانت پراید، وانت و وانت نیسان یدک کی شوند. ماشین های نسبتاً بزرگ به کمک خودروهای یدک کشی مانند کامیونت، خاور، کامیون و ایسوزو یدک می شوند. اگر اندازه‌ی ماشین هایی که به یدک کش نیاز دارند بزرگ باشند دسته‌ی بزرگ‌تری از ماشین های یدک کش مانند تریلی، ترانزیت، کمپرسی و … برای یدک کش کردن انتخاب می شوند.

خدمات خودروهای یدک کش

یدک کش

فعالیت هایی که خودروهای یدک کش انجام می دهند شبانه روزی و 24 ساعته است. بروز اتفاقاتی همچون تصادفات، برف و کولا، بارندگی و سیل باعث می شود تا خودروهای یدک کش به صورت 24 ساعته در حالت آماده باش قرار بگیرند. شرکت هایی از جمله ایران خودرو که ضامن ایمنی خودروها و اتومبیل ها در جاده ها هستند، دارای سابقه‌ی درخشانی در این عرصه می باشند. در زیر چند مورد از خدماتی که خودروهای یدک کش انجام می دهند را ذکر کرده ایم:

•حمل خودروهای تصادفی

•حمل خودروهایی که در بین جاده با نقص فنی مواجه شده اند

•حمل خودرو در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه0سیل، برف و کولاک در جاده ها)

•حمل خودرو به نقاط مختلف کشور

تمامی این خدمات با حفظ ایمنی کامل در هنگام حمل اتومبیل مشتریان انجام می شود. در نادرترین شرایط اگر در حین جابجایی اتفاق و یا خسارتی برای اتومبیل مشتری بیفتد شرکت حمل خودرو هزینه‌ی ناشی از بروز خسارت را پرداخت خواهد کرد.

امتیاز دهید