معرفی بهترین خودروبر برای حمل خودروهای مختلف

خودروبر ها جزء جدیدترین یدک کش های خودرو هستند که نسبت به سایر روش های حمل خودرو از ایمنی بالاتری برخوردارند. این ایمنی به دلیل وجود تجهیزات هیدرولیکی و اتوماتیک در خودرو بر است.

انواع خودروبر اتوماتیک

از ماشین های متفاوتی به عنوان حامل خودرو استفاده می شود. اما خودرو هایی که به آن ها عنوان خودروبر اتوماتیک داده اند تعداد محدودی هستند. کامیون ها و کامیونت ها ی دارای کفی، وانت نیسان ها و وانت های عادی و تریلی ها از جمله خودرو برهای اتوماتیک و هیدرولیکی هستند. در این میان فقط تریلی ها قابلیت حمل چندین خودرو را به صورت هم‌زمان دارند. اما بقیه‌ی خودرو بر یا یدک کش ها در لحظه فقط می توانند یک خودرو را جابجا کنند. ماشین های حمل خودرو هم در داخل شهر اتومبیل ها را جابجا می کنند و هم در خارج از شهر. هزینه‌ای‌ که برای حمل خودرو توسط خودرو بر محاسبه می شود در داخل شهر بر اساس نوع خودرو و میزان وزن محاسبه می شود. اما برای حمل خودرو در خارج از شهر هزینه بر اساس مسافت مبدأ تا مقصد از مشتری گرفته می شود.

خودروبر بهترین انتخاب برای حمل خودرو

افرادی که دارای ماشین های گرانقیمت هستند در هنگام ماندن در جاده و یا خراب شدن ماشین شان نگران این هستند که در هنگام حمل ماشین خسارتی به آن وارد شود. البته که این نگرانی عادی است. اما طی چند سال اخیر و با وارد شدن خودروبر های پیشرفته به شرکت های امداد خودرو دیگر این نگرانی به حداقل رسیده است. مالکان خودرو بر در هر شرکتی کاملاً با قوانین و اصول حمل خودرو آشنا هستند. علاوه بر این دارای بیمه‌ی تضمینی می باشند تا در هنگام وارد آمدن خسارت، تماماً حق و حقوق مشتری را پرداخت نمایند. خودرو بر ها دارای دسترسی سریع و آسانی هستند. در کوتاه‌ترین زمان و در هر مکانی می توانید با شرکت هایی که خدمات حمل خودرو را ارائه می کنند تماس بگیرید. در کمترین زمان ماشین های خودروبر آماده هستند تا اتومبیل شما را در بهترین شرایط و به وسیله‌ی باکیفیت ترین لوازم جابجا نمایند.

شماره خودروبر 09100039904

امتیاز دهید