آشنایی با خدمات خودرو بر

امروزه به دلیل پیشرفت صنعت خودروسازی و توجه به نیاز مشتریان در سراسر جهان خدمات امداد خودرو و خودرو بر ارائه می شود. اگر خطای انسانی را در صنعت حمل و نقل خودرو نادیده بگیریم، خودرو برها یکی از مطمئن ترین و کار آمدترین روش های حمل و نقل می باشند. که در زیر بیشتر با انواع آن ها و نحوه کار آن ها آشنا می شویم.

آشنایی با نحوه کار خودرو بر ها

نحوه کار خودرو بر
سالانه کمپانی های مختلفی جهت عرضه خودروهای خود به نمایشگاه ها و خریداران از خودرو بر ها استفاده می کنند و برای این نکته اهمیت زیادی قائل هستند که خودرو را بدون کارکرد و نو عرضه کنند. اما خودرو برها تنها مختص حمل خودروهای صفر و بدون کارکرد نیستند. اگر دقت کنید روزانه خودروهای زیادی را می بینیم که توسط خودرو های دیگری نظیر یدک کش، کامیون، تریلی و … به دلیل خرابی یا تصادف حمل و نقل می شوند. در سراسر ایران خدمات امداد خودرو وجود دارد و افراد در هر جایی که باشند می توانند تقاضای خودرو بر و بررسی نقص فنی خودرو را بکنند.

چه ماشین هایی مناسب خودرو بر هستند؟

امروزه خودروها را با هواپیما، کشتی، قطار، کامیون خودرو بر و … به تمام نقاط جهان جابجا می کنند. این کامیون ها و خودرو برها کاملاً مخصوص حمل خودرو طراحی و ساخته شده اند. اغلب جرثقیل های خودروبر در جاده ها با چرخ گیر و یا بدون چرخ گیر در حال عبور و مرور هستند تا خودروهایی که دچار آسیب می شوند را تعمیر و یا به تعمیرگاه یدک کشی کنند.خودروبرهایی که در اتوبارها مشغول فعالیت هستند به سه دسته خودروبرهای سبک که شامل وانت پراید و وانت نیسان، خودرو برهای نیمه سنگین که شامل خاور، کامیون، ایسوزو، کامیونت و هیوندا، خودروبرهای سنگین که شامل تریلی، کفی، کمپرسی، ۲۰تن، ترانزیت، ترانزیت یخچالی، تریلی تانکر و … تقسیم بندی می شوند‌. برای مسافت های طولانی بهتر است از خودروبرهایی استفاده کنید که دارای ویژگی هایی نظیر سبک بودن و عدم حساسیت زیاد به جریان باد باشند تریلی های های دارای کفی یکی از بهترین گزینه ها می باشند. تلفن تماس و مشاوره برای درخواست خودروبر 09100039904
امتیاز دهید